محل لوگو

پالت تراک



بارشد صنایع، استفاده از لیفتراک و تجهیزات انیار داری هم رشد به سزایی به خود گرفت، تا جایی که لیفتراک و تجهیزات انیار داری بخش جدایی ناپذیر صنایع شدند.
صنایع مختلف بسته به نیاز خود از این ماشین آلات استفاده می کنند که مدل های پرمخاطب آن لیفتراک (لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک برقی)، استاکر(استاکر برقی، استاکر نیمه برقی، استاکر دستی)، ریچتراک،پالت تراک و جک پالت هستند که هر یک را می تواید در بخش های مربوطه با آن آشنا شوید ولی در اینجا می خواهیم با پالت تراک، نحوه استفاده از آن و مشخصات فنی ان آشنا شویم که در ادامه به آن می پردازیم.


پالت تراک دستی پالت تراک نیمه برقی پالت تراک برقی

جک پالت دستی

پالت تراک نیمه برقی

پالت تراک برقی
 

انواع پالت تراک

پالت تراک ها در سه مدل تمام برقی (اتوماتیک)، نیمه برقی و دستی است که پالت تراک دستی را با نام جک پالت بیشتر می شناسند که نحوه ناوبری انها به شکل زیر می باشد.
پالت تراک برقی: دارای دو دکمه کنترلی می باشند که با آن بار را از زمین به صورت برقی بلند کرده و آماده حرکت می کند و با دکمه ای دیگر به صورت برقی این دستگاه را جا به جا می کند و حرکت دستگاه قابلیت تنظیم بر روی دو حالت خرگوشی (سریع) و لاک پشتی (آهسته) را دارد.
پالت تراک نیمه برقی: مانند بالا دارای پدالی جهت لیفت بار به صورت برقی می باشد ولی جا به جایی بار کاملا به صورت دستی می باشد نیروی محرکه آن اپراتور آن نیز می باشد.
پالت تراک دستی یا جک پالت: در این دستگاه برای بلند کردن بار باید توسط اپراتور جک زده شود و بعد از آماده شدن و بالا رفتن بار نهایت تا 20 سانتی متر بار جهت جا به جایی، باید به صورت دستی ناوبری کرد.
مشخصات فنی پالت تراک
پالت تراک ها نیز مانند سایر ماشین های انبار داری دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند و یکی از مهمترین مواردی که باید در زمان خرید لیفتراک ، پالت تراک و سایر ادوات انبارداری به آن توجه کنید، همین مشخصات فنی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


1500 کیلوگرم ظرفیت باربرداری
0.75 - 24 ولت - کیلو وات موتور محرکه
3.5 - 4 ساعت - کیلومتر سرعت حرکت
3 - 10 درصد قابلیت شیب پیمایی
الکترومگنتیک - سیستم ترمز
205 کیلوگرم وزن پالت تراک (بدون باطری)
کرتیس (Curtis) شرکت تولید کننده برد الکتریکی
66 کیلوگرم وزن باطری
120 میلیمتر ارتفاع بارگیری
1150 میلیمتر طول شاخک
658 میلیمتر پهنای پالت تراک
680 میلیمتر ارتفاع پالت تراک




مطالب مفید:
لیفتراک دیزلی
لیفتراک برقی
لیفتراک دوگانه سوز
استاکر

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 33

دیدگاه های کاربران (0)

آدرس دفتر مرکزی : تـهران - خیابان قزوین - بعد از دو راهی قپان - خیابان حسینی - خیابان درویش - پلاک

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما